CZAS OCZEKIWANIA NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówienia to około 3 tygodnie. Starając się o zadowolenie naszych Klientów, w razie potrzeby i możliwości jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie w krótszym czasie. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

DOSTAWA

1. Odbiór własny w siedzibie firmy przy ul. Moniuszki 13 , 44-100 Gliwice. Termin odbioru zakupionych Rzeczy w siedzibie ESTILI jest możliwy w godzinach otwarcia pracowni.

2. Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  • po przedpłacie (przelew bankowy lub szybka płatność Transferuj) – 16 zł
  • za pobraniem (płatność przy odbiorze) – 22 zł

1. W przypadku zastrzeżeń co do niezgodności towaru z daym zamówieniem, przysługuje Państwu prawo złożenia reklamacji. W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt w jednej z wybranych form:

– listem poleconym na adres: Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko
Moniuszki 13 , 44-100 Gliwice
drogą e-mailową

2. Każda reklamacja zostanie wnikliwie rozpatrzona, a o jej wynikach zostaną Państwo zawiadomieni w formie, w jakiej reklamacja została złożona, w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji. W przypadku nieotrzymania w tym terminie żadnej informacji, uznaje się reklamację za uzasadnioną. W reklamacji prosimy podać jej przyczynę.

Konsumentowi przysługuje prawo zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności rzeczy z umową w okresie 1 roku od daty jej dostarczenia.

Regulamin sklepu internetowego ESTILI z togami prawniczymi.

Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko

Ul. Moniuszki 13

44-100 Gliwice

NIP 9691599813

REGON 243374206

I Postanowienia ogólne

Sklep internetowy ESTILI z togami prawniczymi, działający pod adresem www.estili-togi.pl, za pośrednictwem którego sprzedawane są Rzeczy znajdujące się w jego ofercie przy wykorzystaniu Internetu (zwane w dalszej części „Produktami”), prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko z siedzibą w Gliwicach 44-100, ul. Moniuszki 13, wpisane do rejestru przedsiębiorców

Informacje na temat Produktów oraz ich cen przedsiębiorstwo zamieszcza na stronie internetowej Sklepu internetowego: www.estili-togi.pl

Przedsiębiorstwo jest odpowiedzialne za treści zamieszczone na stronie internetowej Sklepu internetowego.

Kontakt z ESTILI jest możliwy za pośrednictwem strony internetowej www.estili-togi.pl lub przez pocztę elektroniczną o adresie www.krawiectwo-gliwice.pl lub pod numerem telefonu 884 300 505 – pracownia, 512500854 – biuro (pn.- pt. godz. 09.00-16.00). Bezpośredni kontakt jest możliwy także w siedzibie firmy tj. w Gliwicach, ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice (od poniedziałku do czwartku w godz. 9.00 – 17.00, w piątki w godz. 9.00 – 16.00, soboty w godz. 9.00 – 13.00).

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe (szyte na zamówienie).

Klientem dokonującym zakupu Produktu za pośrednictwem Sklepu internetowego może być konsument, tj. osoba fizyczna, dokonująca nabycia Produktu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo przedsiębiorca, zwani dalej „Klientem”. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu internetowego są Klient oraz ESTILI.

Umowa sprzedaży Produktów oferowanych za pośrednictwem Sklepu internetowego zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia przez ESTILI zamówienia Klienta. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klient zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail lub rozmowie telefonicznej ze wskazaniem przyczyn oraz o możliwości jego realizacji.

Miejscem realizacji dostaw Produktów, nabywanych za pośrednictwem Sklepu internetowego, jest wyłącznie terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Korzystanie przez Klienta z witryny internetowej wymaga spełnienia następujących warunków technicznych: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

II Rzecz i jego cena

ESTILI zamieszcza wszelkie informacje dotyczące istotnych właściwości Produktów na stronie internetowej Sklepu internetowego.

Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów, a realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień na te Produkty, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Wszystkie ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu internetowego podawane są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT gdyż Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko jest podmiotem zwolnionym z podatku VAT (art. 113 ust. 9 ustawy o VAT).

Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta w Sklepie internetowym poprzez wybranie opcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Z chwilą kliknięcia tego przycisku powstaje po stronie Klienta obowiązek zapłaty ceny za Produkt. Szczegółowe sposoby i terminy płatności uzależnione są od sposobu zapłaty i sposobu odbioru wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia.

ESTILI zastrzega prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i odwoływania cen promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Cena sprzedaży Produktów jest również wskazana przez ESTILI na fakturach lub paragonach fiskalnych wysyłanych wraz z Produktami.

III Zawarcie umowy

Zamówienia Klientów są przyjmowane przez stronę internetową Sklepu internetowego po przejściu całej procedury składania zamówienia. W zamówieniu Klient dokonuje, w szczególności: wyboru rodzaju zamawianych Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego, wskazując ich rodzaj, model, fason, rozmiar, dodatki, ilość i dodając wybrane Produkty do koszyka; wyboru formy płatności; wyboru formy odbioru; oznaczenia adresu dostawy i pozostałych danych potrzebnych do realizacji zamówienia oraz wystawienia dowodu zakupu Produktów.

Przed wysłaniem zamówienia Klient ma możliwość ponownego sprawdzenia i ewentualnej modyfikacji wszystkich danych.

Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem dostępnym na stronie Sklepu internetowego i akceptacja jego postanowień, co Klient potwierdza klikając w formularzu zamówienia przycisk: „Oświadczam, że wypełniając niniejszy formularz znam i akceptuję REGULAMIN Sklepu internetowego”.

Klient po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej Sklepu internetowego, poprzez kliknięcie na przycisku ”Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, czym potwierdza wskazane przez siebie dane konieczne dla realizacji umowy oraz zobowiązuje się zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę za zamówione Produkty.

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez ESTILI przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta, co oznacza, że z tą chwilą umowa staje się prawnie skuteczna. Przyjęcie przez ESTILI złożonego zamówienia następuje z chwilą wyświetlenia na ekranie informacji „Potwierdzenie zamówienia”.

Termin realizacji każdego zamówienia wynosi do 30 (trzydziestu) dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura lub paragon fiskalny.

IV Realizacja zamówienia

Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie sklepu internetowego. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja Klienta w Sklepie internetowym.

ESTILI zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku braku możliwości jego realizacji lub gdy dane przekazane przez Klienta są niepełne lub błędne, co uniemożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia w tym min. poprawne zaadresowanie przesyłki. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji zamówienia Sklep internetowy niezwłocznie powiadomi Klienta ze wskazaniem przyczyny.

V Warunki zapłaty i wysyłki Produktów

Zapłata za zakupiony Produkt może zostać dokonana:

a) gotówką przy odbiorze własnym zamówienia w siedzibie PU M. Sieńko, ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice.

b) płatność przelewem bankowym na konto nr 23 1050 1298 1000 0091 3947 6494 ING Bank Śląski po potwierdzeniu przyjęcia złożonego zamówienia

Zapłata powinna być dokonana w terminie:

a) gotówką w siedzibie dostawcy przy osobistym odbiorze zamówienia, w dacie odbioru,

b) przelewem bankowym na konto nr 23 1050 1298 1000 0091 3947 6494 w ciągu 3 dni od daty potwierdzenia zamówienia,

Zamówione Rzeczy są odbierane w siedzibie ESTILI lub dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z zamówioną formą dostawy wybraną przez Klienta podczas składania zamówienia, gdzie określony jest także koszt, który Klient akceptuje dokonując wyboru formy dostawy.

Odbiór własny w siedzibie ESTILI ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice. Termin odbioru zakupionych Produktów w siedzibie ESTILI jest możliwy od poniedziałku do czwartku w godz. 9.00-17.00, w piątki w godz. 9.00 – 16.00 lub w soboty w godz. 9.00 – 13.00 po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu. Opcja odbioru własnego w siedzibie ESTILI nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dostawy Produktu do Klienta.

Przy wyborze przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej w przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem doręczyciel zostawia awizo uprawniające do podjęcia przesyłki w punkcie wyznaczonym przez firmę kurierską.

W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktów z zamówieniem Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem internetowym za pośrednictwem adresu poczty e-mail krawiectwo.gliwice@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 512 500 854, 884 300 505 w celu zgłoszenia błędnego dostarczenia Produktów lub uszkodzeń opakowania.

VI Prawo odstąpienia od umowy

Konsument może zrezygnować z Produktu zakupionego w Sklepie internetowym bez podania przyczyny, z wyjątkiem kiedy przedmiot zamówienia został wyprodukowany na miarę, według indywidualnych potrzeb i indywidualnej specyfikacji konsumenta( powyższy zapis dotyczy togi i monogramu oraz modelu LUXURIA, na które ESTILI indywidualnie zamawia kupony tkaninowe) oraz gdy przedmiot zamówienia był używany i przez to nie nadaje się do powtórnej sprzedaży ( brak fabrycznie dołączonych metek firmowych, ślady używania). Rezygnacja możliwa jest w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik), wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu.

Rezygnacja z Produktu oznacza skorzystanie przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy i polega na odesłaniu Produktu oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy dostępnego w serwisie Sklepu internetowego.

ESTILI nie jest zobowiązane do zwrotu poniesionych przez Konsumenta kosztów zamówionej dostawy i kosztów zwrotu.

W razie rezygnacji z Produktu zakupionego w Sklepie internetowym (tj. realizacji prawa odstąpienia od umowy) na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. W takim przypadku uiszczona cena za Produkt, zostaje niezwłocznie zwrócona Konsumentowi po odstąpieniu przez niego od umowy, jednakże nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez ESTILI zwróconym Produkcie. Zwrot płatności nastąpi w takiej formie w jakiej Konsument dokonał zapłaty.

Produkt zwracany przez Klienta powinien być w stanie niezmienionym, nieużywany i kompletny.

Zwrotu Produktu należy dokonać wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Produktu, w tym fakturą, jeżeli została ona wystawiona na rzecz Klienta, a także – o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu, dołączając wypełniony formularz odstąpienia od umowy . Zwrot należy odesłać na adres PU M. Sieńko, Moniuszki 13, 44-100 Gliwice.

Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do zwrotu Produktu należy kierować do ESTILI na adres e-mail: krawiectwo.gliwice@gmail.com lub telefonicznie na numer 512 500 854, 884 300 505.

VII Gwarancja

Wszystkie Produkty objęte są gwarancją. Długość okresu gwarancji zależy od wybranego modelu Produktu, z tym, że żaboty oraz togi wykonane ze 100 % wełny objęte są 12 (dwunasto) miesięczną gwarancją. Pozostałe togi objęte są 24 (dwudziestocztero) miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania Produktu Klientowi. Zakres terytorialny ochrony gwarancyjnej stanowi obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia Produktu (rozdarcia, przetarcia), a także pogorszenie ich właściwości wynikające z niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji; samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub innych zmian konstrukcyjnych; odbarwienia tkaniny spowodowane działaniem promieni słonecznych.

VIII Reklamacja

Każdy Produkt kupiony w Sklepie internetowym może być reklamowany z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z umową.

Dostarczony Produkt powinien być niezwłocznie sprawdzony przez Klienta, celem wykrycia ewentualnych wad podlegających reklamacji. Reklamację dotyczącą wad Produktu można składać w ciągu 30 (trzydziestu) dni od ich wykrycia lub od dnia, kiedy Klient przy dochowaniu należytej staranności mógł ją wykryć, jednak zgłoszenie reklamacyjne nie może nastąpić później niż w okresie gwarancji liczonym od dnia zakupu Produktu. Klienci mogą kierować ewentualne reklamacje korzystając z zakładki Reklamacje, w szczególności bezpośrednio w siedzibie ESTILI, po okazaniu wad Produktu oraz dowodu jego zakupu (ze zgłoszenia sporządzony zostanie protokół reklamacyjny, który zostanie przekazany do podpisania Klientowi) lub przesyłając przesyłkę pocztową lub kurierską opłaconą z góry na adres: Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko, ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice.

Koszty związane z odesłaniem reklamowanego Produktu zostaną zwrócone w sytuacji, gdy reklamacja zostanie uwzględniona.

Klienci mogą kierować dodatkowe pytania dotyczące przysługujących im praw i obowiązków związanych z reklamacjami dzwoniąc na numer telefonu 512500854, 884300505 od pn.- pt. godz. 09.00-16.00 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).

W każdym przypadku w celu złożenia reklamacji Klient odsyła do siedziby ESTILI reklamowany Produkt, do którego dołącza całą dokumentację, w szczególności fakturę lub paragon fiskalny załączony do dostarczonego Produktu oraz wydrukowany i wypełniony Formularz Reklamacyjny. Przed odesłaniem Produktu należy przywrócić go do stanu, w jakim został dostarczony oraz włożyć – o ile to możliwe – do oryginalnego opakowania.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty otrzymania przez ESTILI Formularza reklamacji wraz z reklamowanym Produktem.

W przypadku uznania reklamacji, wadliwy Produkt zostanie – według wyboru Klienta – nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, chyba że naprawa albo wymiana będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów. Naprawa lub wymiana powinna być wykonana w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji. Okres ten może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach, o czym Klient zostanie poinformowany.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie Produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu internetowego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

W przypadku kiedy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

Ponowne reklamowanie z tej samej przyczyny Produktu, uznanego w wyniku wcześniejszej reklamacji za niewadliwy, daje ESTILI uprawnienie do obciążenia zgłaszającego dodatkowymi kosztami ekspertyzy, a także kosztami przesyłek Produktu.

IX Ochrona danych osobowych

Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko, ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, w tym w szczególności imienia, nazwiska, numeru telefonu i pełnego adresu dla celów realizacji zamówienia oraz celów marketingowych.

Dane osobowe Klienta są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, zgodnie z przepisami prawa. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

Wyrażając zgodę Klient jednocześnie oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości składania zamówień w Sklepie Internetowym.

X Postanowienia końcowe

Niniejszy Regulamin jest częścią zawieranej przez Przedsiębiorstwo Usługowe Michał Sieńko oraz Klienta umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.

Niniejszy regulamin stosuje się również do zamówień tóg prawniczych składanych w siedzibie ESTILI z pominięciem Sklepu internetowego (zamówienia składane osobiście, drogą pisemną, telefoniczną oraz listem elektronicznym). W takim wypadku wyłącza się z niniejszego regulaminu te postanowienia, które dotyczą jedynie formy składania zamówień właściwej dla Sklepu internetowego.

Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Przedsiębiorstwem Usługowym Michał Sieńko a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku porozumienia stron wszelkie spory mogące wystąpić między stronami w związku z zawarciem umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo ze względu na siedzibę Przedsiębiorstwa Usługowego Michał Sieńko.

W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa powszechnego.